BIL |
TAJUK |
NAMA PESERTA |
PENERBIT |
1 |
Peranan koperasi dalam mempertingkatkan kepentingan sosio ekonomi
anggota-anggotanya: satu kajian kes ke atas koperasi anggota-anggota Kerajaan Batu
Pahat Berhad |
Mahmud Bin Kadar |
Kuala Lumpur : INTAN 2003 |
2 |
Komunikasi melalui pengantaraan computer: kajian penggunaannya mal
elektronik di kalangan pegawai dan kakitangan Dewan Bahasa dan
Pustaka |
Rohana Bt Yahaya |
Kuala Lumpur : INTAN 2003 |
3 |
Analisa Persepsi bakal guru terhadap
pelaksanaan pengajaran dan pembelajaran subjek Matematik dalam Bahasa Inggeris :
kajian kes di Institut Bahasa Melayu Malaysia, Kuala Lumpur |
Ab. Rahman Bin Che Hamad |
Kuala Lumpur : INTAN 2003 |
4 |
Kajian terhadap tahap kepuasan bekerja pegawai-pegawai
professional dan sokongan di Ibu Pejabat Jkr, Jalan Sultan Salahuddin Kuala
Lumpur |
Saliha Bt Che Daud |
Kuala Lumpur : INTAN 2003 |
5 |
Satu kajian terhadap kemahiran kakitangan sokongan 1 kumpulan c
yang menjalankan tugas kewangan atau perakaunan di Jabatan Akauntan Negara,
Malaysia, Cawangan Selangor D.E |
Rahmad Julkifli bin Mohd. Ali |
Kuala Lumpur : INTAN 2003 |
6 |
Hubungan di antara kekhuatiran berkomunikasi dan kesepaduan
kumpulan dengan persepsi terhadap kejayaan pengurusan projek di kalangan warga
kerja Jabatan Kerja Raya Selangor |
Ir.Zulkaidah bt Yaakub |
Kuala Lumpur : INTAN 2003 |
7 |
Motivasi dan hubungkaitnya dengan prestasi kerja: kajian di
kalangan pengawal trafik udara di Jabatan Penerbangan Awam Subang
Selangor |
Rohani bt Ali |
Kuala Lumpur : INTAN 2003 |
8 |
Perbezaan tahap penglibatan guru membuat keputusan di sekolah
Menengah di Johor ( kajian kes: Smk Dato Mohd Yunos Sulaiman) |
Anuar Sarmin |
Kuala Lumpur : INTAN 2003 |
9 |
Faktor-faktor yang mempengaruhi kepuasan kerja : satu kajian kes di
pejabat, pertubuhan keselamatan Social (Perkeso) Wilayah Persekutuan Kuala
Lumpur |
Fauziah Bt Yahya |
Kuala Lumpur : INTAN 2003 |
10 |
Sikap dan tahap kebimbangan terhadap penggunaan komputer: satu
kajian kes di kalangan pegawai dan kakitangan Lembaga Kemajuan Ikan Malaysia
(Lkim) |
Yusoff Bin Othman |
Kuala Lumpur : INTAN 2003 |
11 |
Komitmen pegawai dan anggota operasi bomba terhadap organisasi
dalam melaksanakan sesyen (1) & (2) : tugas-tugas Perkhidmatan Bomba Akta
Perkhidmatan Bomba, di Balai Bomba Jalan Larkin Johor Baru
Johor |
Mohd Yunos Bin Abu Hassan |
Kuala Lumpur : INTAN 2003 |
12 |
Human factors in Air traffic control a study of its application
within the department of civil aviation Malaysia |
Chew Lam Leong |
Kuala Lumpur : INTAN 2003 |
13 |
Pengurusan perubahan: persepsi pegawai pemeriksa terhadap kejayaan
Sistem Teknologi Maklumat Pantas (Patent And Trademark Automated System) : satu
kajian di bahagian Harta Intelek |
Mohd. Faiizudin Bin Mohd Sharuji |
Kuala Lumpur : INTAN 2003 |
14 |
Menganalisis model peramalan terbaik bagi menentukan efisiensi
pengangkutan di Kompleks Pemeriksaan Ikan Lkim Bukit Kayu Hitam,
Kedah |
Md. Puat Bin Romli |
Kuala Lumpur : INTAN 2003 |
15 |
Hubungan komunikasi pegawai-pegawai dengan
kepuasan kerja dan komitmen pekerja terhadap organisasi |
Kamsiah Bt Kamin
|
Kuala Lumpur : INTAN 2003 |
16 |
Analisa model penggiliran di Klinik Kesihatan Kerajaan
|
Suhaimi Bin Ali @ Ahmad |
Kuala Lumpur : INTAN 2003 |
17 |
Faktor keberkesanan pelaksanaan Ms Iso 9002 di Jabatan Penilaian
dan Perkhidmatan Harta |
Rasidah Bt Isnin |
Kuala Lumpur : INTAN 2003 |
18 |
Pelaksanaan sistem belanjawan yang diubahsuai di Kementerian Kerja
Raya |
Rosni Bt Julis |
Kuala Lumpur : INTAN 2003 |
19 |
Pengurusan program pemulihan satu analisis berdasarkan tahap
kesediaan untuk berubah di kalangan penagih dadah
|
Mohd Rafidi Bt Jusoh |
Kuala Lumpur : INTAN 2003 |
20 |
Using 360 degree feedback system to complement the Malaysian Public
Service performance apparaisl system: an exploritary study on the instruments of
360 degree feedback system in the National Institute Of Public Administration
(INTAN) |
Mohamed Nasser Bin Abdul Razak |
Kuala Lumpur : INTAN 2003 |